Producenci
Promocje
Mufka Premium "Family Vol. II - Opal"
Mufka Premium "Family Vol. II - Opal"
119,00 zł 59,50 zł
szt.
Mufka Premium "Miss Cloudy - Grey"
Mufka Premium "Miss Cloudy - Grey"
119,00 zł 59,50 zł
szt.
 Pieluszka bambusowa "Trójkąty Miętowe"
Pieluszka bambusowa "Trójkąty Miętowe"
34,50 zł 28,64 zł
szt.
 Pieluszka bambusowa "Chmurki Magenta"
Pieluszka bambusowa "Chmurki Magenta"
23,00 zł 19,09 zł
szt.
Pieluszka bambusowa "Motyle"
Pieluszka bambusowa "Motyle"
34,50 zł 28,64 zł
szt.
Pieluszka bambusowa "Pióra"
Pieluszka bambusowa "Pióra"
34,50 zł 28,64 zł
szt.
Poduszka muślinowa 25 x 30 "Liście"
Poduszka muślinowa 25 x 30 "Liście"
35,00 zł 28,35 zł
szt.
Poduszka 25×30 "Light beige"
Poduszka 25×30 "Light beige"
35,00 zł 28,35 zł
szt.
Kocyk bawełniany z kapturkiem i pomponami "Szary"
Kocyk bawełniany z kapturkiem i pomponami "Szary"
99,00 zł 80,19 zł
szt.
Poduszka muślinowa 25 x 30 "Denim Leaves"
Poduszka muślinowa 25 x 30 "Denim Leaves"
35,00 zł 28,35 zł
szt.
Poduszka muślinowa 25 x 30 "Kwiaty"
Poduszka muślinowa 25 x 30 "Kwiaty"
35,00 zł 28,35 zł
szt.
Kocyk bambusowy z kapturkiem "Jasny szary"
Kocyk bambusowy z kapturkiem "Jasny szary"
129,00 zł 105,78 zł
szt.
Zwroty
Szanowni Państwo, 
 
Zakupioną u nas rzecz można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni licząc począwszy od dnia następującego po dniu odebrania rzeczy (w punkcie odbioru lub od kuriera). 
 
Chcąc zwrócić zakupiony towar należy poinformować nas o tym w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki, np. wysyłając wiadomość email na adres: sklep@misiowe.pl 
 
a następnie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni odesłać przedmiot na adres:
 
Misiowe.pl
ul. Filtrowa 22/33
85-467 Bydgoszcz
 
Przedmiot musi posiadać wszystkie, nieuszkodzone elementy opakowania oraz nie może nosić śladów używania. W przypadku zwrotu całości zakupów należy także odesłać paragon, w przypadku zwrotu częściowego można - ale nie trzeba - dołączyć jego kserokopię. Formularz zwrotu nie jest niezbędny, ale paczka musi zawierać dane umożliwiające identyfikację transakcji, której zwrot dotyczy (paragon, dane nabywcy, itp.). Kupujący ponosi koszty odesłania przedmiotu oraz ponosi za niego odpowiedzialność do momentu odebrania przez Sprzedawcę - prosimy o prawidłowe zabezpieczenie na czas transportu. W przypadku niespełnienia powyższych wytycznych Sprzedawcy przysługuje prawo żądania rekompensaty z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy. W przypadku braku uwag zwracamy cenę przedmiotu. Koszt odesłania ponosi zwracający.
 
W przypadku przyjęcia zwrotu bez zastrzeżeń zwracamy wpłatę tą samą drogą którą ją otrzymaliśmy - czyli na konto, prosimy o wskazanie drogą mailową numer konta na które ma zostać dokonany zwrot. Przy zwrocie rzeczy opłaconej przy odbiorze należy przesłać razem ze zwracaną rzeczą numer konta, na które ma zostać dokonany zwrot. Zwrot gotówki zostanie dokonany nie później niż 14 dni od dnia, w którym zwracany towar trafił do siedziby firmy.
 
W przypadku uwag do zwracanych produktów oferujemy pomniejszenie zwracanej kwoty o określony %. Prawo do zwrotu dla konsumenta - czyli osoby kupującej na cel niezwiązany z prowadzoną działalnością gospodarczą - jest nieograniczone i niezbywalne. Można zwrócić rzecz noszącą ślady użytkowania, należy jednak liczyć się z żądaniem rekompensaty za zmniejszenie wartości rzeczy.
 
Na wiadomości staramy się odpowiadać jak najszybciej. Przesłanie do nas wiadomości wstrzymuje bieg czasu na zwrot.
  
Przy zakupach dokonanych z podaniem NIP firmy lub działalności gospodarczej wykonywanej osobiście (numeru identyfikacji podatkowej) prawo do zwrotu nie obowiązuje. Przysługuje ono jedynie konsumentom.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl